Thursday 29 December 2011

Gettin' A Haircut

When talking bout rmbut, I love my hair sooo much..
Banyak stail rambut yg pernah aku buat...Panjang, pendek, .... even ...... botak. =.='
Cuti skolah adalah saat yang paling ditunggu-tunggu..
Sebab in that period of time jakla kami dapat 'simpan' rambut panjang2 sket..

Favourite aku adalah berambut pendek belah tepi...
Bagi aku, it is simple..nice..neat...
Tapi, banyak kawan aku ckap aku ngam buat rambut 'jerung'..
Alaaa, yg pacak2 tu...Spikey Hair~~

Apapalah...semalam aku gunting rambut kat Saloon yg aku biasa pergi..
C Poyo' yg bawak..Aku on jak~~

And the result is ....

Kenapa konon muka aku tu herot2...=.='


Well, aku happy dengan potongan kali ni..
Because selalunya aku.....=.=....rasa hampeh lepas buat haircut...
Tp kali ni not bad la....kankankan~~ ^.^

Jom kembali ke sekolaaahhhh~~

No comments:

Post a Comment